Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Schéle Ingrid"'
Publikováno v:
Open Psychology, Vol 1, Iss 1, Pp 239-254 (2019)
We aimed to explore how individuals living with Chemical Intolerance (CI) describe the onset and progression of CI, and how they live and cope with CI. The participants were recruited via Swedish websites hosted by CI support groups. A postal survey,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e8c90387ac064fdda4a2315b99087afc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/11250/3102444
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Shared Ambiguity but Different Experiences and Demands among Dental Students - A Gender Perspective.
Autor:
Schéle, Ingrid1 (AUTHOR) ingrid.schele@psy.umu.se, Hedman, Leif1 (AUTHOR), Hammarström, Anne1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Qualitative Research in Psychology. 2011, Vol. 8 Issue 1, p1-25. 25p. 1 Diagram, 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schéle, Ingrid, Hauer, Esther, Holmström, Stefan, Lundkvist, Erik, Stenling, Andreas, Eriksson Sörman, Daniel, Tafvelin, Susanne
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4df3e86839a77a5387e91adef79a2201
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-94074
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-94074
Autor:
Schéle, Ingrid
This thesis explores how dental students experience their education. We aim to generate ways to understand which elements relate to the students’ experience based on current theories and models regarding the quality of working life and gender (and)
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-40734
Autor:
Schéle, Ingrid
This thesis explores how dental students experience their education. We aim to generate ways to understand which elements relate to the students’ experience based on current theories and models regarding the quality of working life and gender (and)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______681::1021c06b1def5f2ac12cd0eb5e247040
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-40734
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-40734
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.