Zobrazeno 1 - 10
of 92
pro vyhledávání: '"Scepanovic R"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Todorović Dušan D., Stojanović Marija T., Šćepanović Ljiljana G., Mitrović Dušan M., Šćepanović Vuk D., Šćepanović Radomir D., Ilić Slobodan G., Šćepanović Teja N., Đurić Dragan M.
Publikováno v:
Vojnosanitetski Pregled, Vol 78, Iss 11, Pp 1222-1228 (2021)
nema
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/23d5da399ca841138143158059e4dafd
Publikováno v:
Zbornik radova (Univerzitet u Kragujevcu. Pedagoški fakultet u Užicu), Vol 2021, Iss 23, Pp 127-150 (2021)
The evaluation of mathematical knowledge is based on multiple sources of information. In modern teaching practice, a special place has a formative evaluation of mathematical achievements of students as an integral part of teaching that supports learn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/06653534c66143a5b2da8223d6049171