Zobrazeno 1 - 10
of 145
pro vyhledávání: '"Scaratti G"'
Autor:
Cunliffe, Ann L., Scaratti, G.
This paper explores how we can embed impact in research to generate socially useful knowledge. Our contribution lies in proposing a form of engaged research that draws upon situated knowledge and encompasses dialogical sensemaking as a way of making
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/11354
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Managers today increasingly find themselves facing unexpected problems, needing to learn how to cope with complex environments and to take action in an often chaotic flow of events. This paper discusses how researchers can engage managers in a form o
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/11347
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Scaratti, G., silvia ivaldi
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8d1b2046813a02bedf35097c258611ca
http://hdl.handle.net/10807/67190
http://hdl.handle.net/10807/67190
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.