Zobrazeno 1 - 10
of 248
pro vyhledávání: '"Scammell J"'
Publikováno v:
Journal of Multidisciplinary Healthcare, Vol Volume 14, Pp 459-491 (2021)
Gladys Yinusa,1 Janet Scammell,1 Jane Murphy,2 Gráinne Ford,3 Sue Baron1 1Department of Nursing Science, Faculty of Health and Social Sciences, Bournemouth University, Bournemouth, Dorset, UK; 2Ageing and Dementia Research Centre, Faculty of Health
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fe1466c36e854d859058cc43699214f1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Scammell, J. M.
Publikováno v:
The Library Quarterly: Information, Community, Policy, 1939 Oct 01. 9(4), 432-444.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4302639
Autor:
Scammell, J. M., Irvine, Dallas D.
Publikováno v:
The Annals of the American Academy of Political and Social Science, 1934 Sep 01. 175, 190-200.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1020713
Autor:
Scammell, J. M.
Publikováno v:
The Classical Journal, 1937 Feb 01. 32(5), 281-295.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3291103
Autor:
Scammell, J. M.
Publikováno v:
The Classical Journal, 1934 Mar 01. 29(6), 418-428.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3289866
Autor:
Scammell, J. M.
Publikováno v:
The Journal of the American Military Institute, 1940 Oct 01. 4(3), 129-142.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3038594
Publikováno v:
In Clinical Nutrition ESPEN October 2023 57:830-831
Autor:
Tee, S., Scammell, J.
Publikováno v:
NETNEP 2018 | 7th International Nurse Education Conference
The shortage of registered nurses is a global concern and so understanding and developing innovative and effective ways to prepare, recruit and retain nurses has become critical. As nurse shortages compromise healthcare systems, workers’ wellbeing,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::4129b11275939f2fc2ce431755a92996
Autor:
Scammell, J., Miller, S.
Publikováno v:
In Nurse Education Today October 1999 19(7):570-577