Zobrazeno 1 - 10
of 146
pro vyhledávání: '"Scammell, M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Sage Handbook of Political Communication, 186-196
STARTPAGE=186;ENDPAGE=196;TITLE=The Sage Handbook of Political Communication
STARTPAGE=186;ENDPAGE=196;TITLE=The Sage Handbook of Political Communication
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::d231fe6fd7770829ba9f0c626396d96b
https://research.utwente.nl/en/publications/the-commercialization-of-european-public-service-broadcasting-and-political-knowledge-attitudes-and-behavior(8b65017b-4a55-4d07-bd0f-2dc3a85c485e).html
https://research.utwente.nl/en/publications/the-commercialization-of-european-public-service-broadcasting-and-political-knowledge-attitudes-and-behavior(8b65017b-4a55-4d07-bd0f-2dc3a85c485e).html
Publikováno v:
The SAGE handbook of political communication, 387-397
STARTPAGE=387;ENDPAGE=397;TITLE=The SAGE handbook of political communication
The SAGE handbook of political communication / Semetko, Holli A. [edit.]; e.a.
The SAGE Handbook of Political Communication
The SAGE Handbook of Political Communication. SAGE Publications Inc.
STARTPAGE=387;ENDPAGE=397;TITLE=The SAGE handbook of political communication
The SAGE handbook of political communication / Semetko, Holli A. [edit.]; e.a.
The SAGE Handbook of Political Communication
The SAGE Handbook of Political Communication. SAGE Publications Inc.
This chapter discusses the interaction between social movements and the mass media. It explains why and how this relationship can be seen as one of mutual dependency. Social movements need mass media attention to amplify their claims; the media atten
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f0a4a3a2e02aee22021158dbba0541d2
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/the-interdependency-of-mass-media-and-social-movements(de18a280-6820-49e3-8466-76988b2ec003).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/the-interdependency-of-mass-media-and-social-movements(de18a280-6820-49e3-8466-76988b2ec003).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Political Advertising in the U.S. and Western Europe, 19-43
STARTPAGE=19;ENDPAGE=43;TITLE=Political Advertising in the U.S. and Western Europe
STARTPAGE=19;ENDPAGE=43;TITLE=Political Advertising in the U.S. and Western Europe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::60d26778b3dde23f5cd73cebff92130c
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/political-advertising-on-television-the-british-experience(e12d2295-be6b-45a0-bc80-060c6e045d1e).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/political-advertising-on-television-the-british-experience(e12d2295-be6b-45a0-bc80-060c6e045d1e).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.