Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Scale of Prodromal Symptoms (SOPS)"'
Autor:
Tyler M. Moore, Deby Salzer, Carrie E. Bearden, Monica E. Calkins, Wendy R. Kates, Leila Kushan, Robert Sean Gallagher, Dafna Sofrin Frumer, Ronnie Weinberger, Donna M. McDonald-McGinn, Raquel E. Gur, Doron Gothelf
Publikováno v:
Journal of Neurodevelopmental Disorders, Vol 13, Iss 1, Pp 1-8 (2021)
Abstract Background Pathways leading to psychosis in 22q11.2 deletion syndrome (22q11.2DS) have been the focus of intensive research during the last two decades. One of the common clinical risk factors for the evolution of psychosis in 22q11.2DS is t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/91d96000cb084140a83be350981f884c
Autor:
Deby Salzer, Carrie E. Bearden, Leila Kushan, Robert Sean Gallagher, Dafna Sofrin Frumer, Doron Gothelf, Wendy R. Kates, Donna M. McDonald-McGinn, Raquel E. Gur, Monica E. Calkins, Tyler M. Moore, Ronnie Weinberger
Publikováno v:
Journal of neurodevelopmental disorders, vol 13, iss 1
Journal of Neurodevelopmental Disorders
Journal of Neurodevelopmental Disorders, Vol 13, Iss 1, Pp 1-8 (2021)
Journal of Neurodevelopmental Disorders
Journal of Neurodevelopmental Disorders, Vol 13, Iss 1, Pp 1-8 (2021)
Background Pathways leading to psychosis in 22q11.2 deletion syndrome (22q11.2DS) have been the focus of intensive research during the last two decades. One of the common clinical risk factors for the evolution of psychosis in 22q11.2DS is the presen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7d2a7cc43ee2353eecdc5d4a15736e9a
https://escholarship.org/uc/item/6m66k192
https://escholarship.org/uc/item/6m66k192
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.