Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Sawai, Yu"'
Autor:
Otani, Mayu, Togashi, Riku, Sawai, Yu, Ishigami, Ryosuke, Nakashima, Yuta, Rahtu, Esa, Heikkilä, Janne, Satoh, Shin'ichi
Human evaluation is critical for validating the performance of text-to-image generative models, as this highly cognitive process requires deep comprehension of text and images. However, our survey of 37 recent papers reveals that many works rely sole
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2304.01816
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Watanabe, Satoshi, Fukushima, Takayoshi, Matsuo, Yusuke, Morimoto, Takahito, Deguchi, Tsuneo, Fukumuro, Keisuke, Sawai, Yu
Publikováno v:
Applied Microbiology (2673-8007); Dec2022, Vol. 2 Issue 4, p905-920, 16p
Autor:
Kameoka, Shoichiro, Motooka, Daisuke, Watanabe, Satoshi, Kubo, Ryuichi, Jung, Nicolas, Midorikawa, Yuki, Shinozaki, Natsuko O., Sawai, Yu, Takeda, Aya K., Nakamura, Shota
Additional file 2: Table 1S. Distribution of the selected participants. Table 2S. Percentage of classified OTUs/ASVs at each classification level. Table 3S. OTUs/ASVs numbers and the percentage of filtered-out sequences. Table 4S. Lists of bacteria t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9b25646c00311bf1aed0194ca8ef086b
Autor:
Kameoka, Shoichiro, Motooka, Daisuke, Watanabe, Satoshi, Kubo, Ryuichi, Jung, Nicolas, Midorikawa, Yuki, Shinozaki, Natsuko O., Sawai, Yu, Takeda, Aya K., Nakamura, Shota
Additional file 1: Figure 1S. Comparison of (A) quality plots of raw reads, (B,C) percentage of analyzable reads between (B) V12qI and V34qI and (C) V12qII and V34qII, and (D) quality plots and length distribution of analyzable reads. (A,D) The mean
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7283701b03b9254019360d91ee5dacf5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.