Knihovna AV ČR, v. v. i.
Odhlásit
Přihlášení
Jazyk
English
Čeština
Instituce
Knihovna AV ČR
Souborný katalog AV ČR
Archeologický ústav Brno
Archeologický ústav Praha
Astronomický ústav
Biofyzikální ústav
Botanický ústav
Etnologický ústav
Filosofický ústav
Fyzikální ústav
Fyziologický ústav
Geofyzikální ústav
Geologický ústav
Historický ústav
Masarykův ústav
Matematický ústav
Orientální ústav
Psychologický ústav
Slovanský ústav
Sociologický ústav
Ústav analytické chemie
Ústav anorganické chemie
Ústav pro českou literaturu
Ústav dějin umění
Ústav fyziky atmosféry
Ústav fotoniky a elektroniky
Ústav fyzikální chemie J. H.
Ústav fyziky materiálů
Ústav geoniky
Ústav pro hydrodynamiku
Ústav chemických procesů
Ústav informatiky
Ústav pro jazyk český
Ústav jaderné fyziky
Ústav makromolekulární chemie
Ústav pro soudobé dějiny
Ústav přístrojové techniky
Ústav státu a práva
Ústav struktury a mechaniky hornin
Ústav teoretické a aplikované mechaniky
Ústav teorie informace a automatizace
Ústav výzkumu globální změny
Knihovna bude uzavřena od 23. 12. 2024 do 3. 1. 2025.
×
Všechna pole
Název
Autor
Hledat
Pokročilé vyhledávání
Zahrnout EIZ
Zachovat současné nastavení filtrů
EXPAND:"fulltext"
Domovská stránka
Vyhledávání: "Savioli, K."
Navrhnout nákup titulu
Zobrazeno
1
-
10
of
19
pro vyhledávání:
'"Savioli, K."'
Řazení
od nejnovějšího
Podle data vzestupně
podle relevance
Vybrat vše | Vybrané výsledky:
Poslat e-mailem
Exportovat
Vytisknout
Vybrat výsledek číslo 1
1
Curve chiuse in movimento: Teoria dei numeri con lo spirografo nella scuola primaria
Autor:
Ferrara, F.
,
Ferrari, G.
,
Savioli, K.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______970::7575e3e358adf3fc5379e78f5a8b69bd
http://hdl.handle.net/2318/1800503
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 2
2
Dividere non è sempre ciò che sembra
Autor:
Ferrara, F.
,
Savioli, K.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______970::27e9c72e1c122040083b9f2cd4e186e0
http://hdl.handle.net/2318/1800476
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 3
3
MovimentiAmo la matematica: tra teoria e pratica
Autor:
Ferrara, F.
,
Savioli, K.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______970::b4928b51e02f2b2f84310938587a7fc1
http://hdl.handle.net/2318/1800496
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 4
4
Numeri in movimento. Attività per apprendere l'aritmetica con la pascalina
Autor:
Maschietto, Michela
,
Savioli, K.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b168673805a1ba6fb4479df3b3a9de86
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 5
5
Relazioni tra grandezze nella scuola primaria: sequenze, ritmi e regolarità
Autor:
Ferrara, Francesca
,
Savioli, K.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______970::01321b9d02b5416af042483b16e469a5
http://hdl.handle.net/2318/118800
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 6
6
Young students thinking about motion graphs
Autor:
Ferrara, Francesca
,
Savioli, K.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______970::03d2e10520fcdb0c8218b358dc221919
http://hdl.handle.net/2318/90389
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 7
7
Matematica: non è solo questione di testa. Strumenti per osservare i processi di apprendimento in classe
Autor:
Arzarello, Ferdinando
,
Bazzini, Luciana
,
Ferrara, Francesca
,
Sabena, Cristina
,
Andrà, C.
,
Merlo, D.
,
Savioli, K.
,
Villa, B.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______970::8e267b4c05784b1f7de443e251d66915
http://hdl.handle.net/2318/92630
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 8
8
Il linguaggio della matematica per rappresentare il movimento. Un’esperienza nella scuola primaria con l’uso delle tecnologie
Autor:
Ferrara, Francesca
,
Savioli, K.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______970::02f89314a1987ebe68dc101a5661d9c7
http://hdl.handle.net/2318/73878
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 9
9
Analysing children’s understanding from a semiotic stance
Autor:
Savioli, K.
,
Ferrara, Francesca
,
Bazzini, Luciana
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______970::205e4961e632bb7c91e67ad05fb6c5c0
http://hdl.handle.net/2318/89738
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 10
10
Acquiring a sense of motion: toward the concept of function at primary school
Autor:
Ferrara, Francesca
,
Savioli, K.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______970::f4d83a882475d925c1730bf37e666bce
http://hdl.handle.net/2318/73879
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat vše | Vybrané výsledky:
Poslat e-mailem
Exportovat
Vytisknout
1
2
Další »
[2]
Vyhledávací nástroje:
RSS
Poslat e-mailem
Upřesnit hledání
Omezení vyhledávání
Plný text
Recenzováno
Digitální knihovna AV ČR
Zdroje
Pouze tištěné dokumenty
Zahrnout EIZ
Typ dokumentu
2
Akademické články
Předmět
6
movimento
4
primary school
4
scuola primaria
3
function
3
motion
2
apprendimento
2
argomentazione
2
insegnamento
2
multimodality
2
timeline
2
visualizzazione
1
aritmetica
1
beliefs
1
communication
1
creativita
1
developmental disabilities
1
diagrammi
1
divisione
1
estetica
1
funzione
1
funzioni
1
gesture
1
grafico
1
graph
1
imagination
1
infant, premature, diseases
1
laboratorio di matematica
1
language
1
matematica
1
mathematical understanding
1
mathematics
1
m-ped/03 - didattica e pedagogia speciale
1
multimodalita
1
neonatal sepsis
1
osservazione
1
pratica
1
primary school teachers
1
processo
1
profiles
1
relazioni
1
ritmo
1
scuola secondaria di secondo grado
1
segno
1
semiotics
1
tecnologie
1
teoria
1
time
1
velocita
1
visualization
Vydavatel
2
kim williams books
2
nature publishing group
1
centro studi erickson
1
edizioni erickson
1
franco angeli
1
middle east technical university
1
universita degli studi di torino
1
wydawnictwo uniwersytetu rzeszowskiego
Publikováno v
1
journal of perinatology
1
journal of perinatology official journal of the california perinatal association
Zdroj
17
OpenAIRE
1
Scopus®
1
MEDLINE
Rok vydání
Od:
do:
×
načítá se......