Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Savić, Ninoslava"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Woźniak-Zapór, Marta, Grabiński, Tadeusz, Jovanović Gavrilović, Biljana, Gligorić, Mirjana, Glušac, Danijela, Smutek, Halina, Prorok, Magdalena, Kościelniak, Grzegorz, Vesin, Boban, Klašnja-Milićević, Aleksandra, Marošan, Zoran, Savić, Ninoslava, Jošanov, Borislav, Grzyb, Mariusz, Rymarczyk, Sebastian, Maj, Bernard, Sorkowska-Cieślak, Kinga
Publikacja recenzowana / Peer-reviewed publication Preface: The monograph presents issues of contemporary e-learning in its broadest sense. Methods, tools, formal and legal aspects of distance learning as well as socio-ethical conditions have been di
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2999::5fe3e9952bb5b4dfff0d9aa82f620b78
Autor:
Jovanović Gavrilović, Biljana, Gligorić, Mirjana, Glušac, Danijela, Smutek, Halina, Prorok, Magdalena, Kościelniak, Grzegorz, Vesin, Boban, Klašnja-Milićević, Aleksandra, Marošan, Zoran, Savić, Ninoslava, Jošanov, Borislav, Woźniak-Zapór, Marta, Grzyb, Mariusz, Rymarczyk, Sebastian, Maj, Bernard, Sorkowska-Cieślak, Kinga
Praca recenzowana / Peer-reviewed paper The monograph presents issues of contemporary e-learning in its broadest sense. Methods, tools, formal and legal aspects of distance learning as well as socio-ethical conditions have been discussed here. The is
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2999::de2a3e376be02e78b69e2a932fd64ef4
Autor:
Savić, Ninoslava, Radojičić, Zoran
Publikováno v:
Proceedings of the European Conference on e-Government; 2013, p432-441, 10p, 5 Diagrams, 6 Graphs
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Savić, Ninoslava, RadojičIć, Zoran
Publikováno v:
Issues in Informing Science & Information Technology; 2011, Vol. 8, p245-258, 14p