Zobrazeno 1 - 10
of 102
pro vyhledávání: '"Saulsgiver, Kathryn"'
Publikováno v:
In Drug and Alcohol Dependence 1 June 2015 151:47-55
Autor:
Dunn, Kelly E., Saulsgiver, Kathryn A., Patrick, Mollie E., Heil, Sarah H., Higgins, Stephen T., Sigmon, Stacey C.
Publikováno v:
In Drug and Alcohol Dependence 1 December 2013 133(2):625-632
Publikováno v:
In Behavioural Processes 2007 75(3):297-306
Autor:
Joyce, Caroline M., Saulsgiver, Kathryn, Mohanty, Salini, Bachireddy, Chethan, Molfetta, Carin, Steffy, Mary, Yoder, Alice, Buttenheim, Alison M.
Publikováno v:
JMIR Formative Research; Sep2021, Vol. 5 Issue 9, p1-13, 13p
Autor:
VanEpps, Eric M., Troxel, Andrea B., Villamil, Elizabeth, Saulsgiver, Kathryn A., Jingsan Zhu, Jo-Yu Chin, Matson, Jacqueline, Anarella, Joseph, Roohan, Patrick, Gesten, Foster, Volpp, Kevin G.
Supplemental Material, Appendix_Exhibit_2_(2) for Financial Incentives for Chronic Disease Management: Results and Limitations of 2 Randomized Clinical Trials With New York Medicaid Patients by Eric M. VanEpps, Andrea B. Troxel, Elizabeth Villamil, K
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::32830c83fa6213ffc8b2aabf497f18b5
Autor:
Delgado, M. Kit, McDonald, Catherine C., Winston, Flaura K., Halpern, Scott D., Buttenheim, Alison M., Setubal, Claudia, Huang, Yanlan, Saulsgiver, Kathryn A., Lee, Yi-Ching
Objective: The majority of U.S. teens admit to handheld cellphone use while driving, an increasingly common cause of crashes. Attitudes towards novel cellphone applications and settings that block use while driving are poorly understood, potentially
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::77ace19614d901edf63a5d84492ca587
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.