Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Saul, Jo"'
Publikováno v:
Journal of Child Psychology. Mar2023, Vol. 64 Issue 3, p376-387. 12p. 2 Diagrams, 2 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
A significant proportion of individuals with autism spectrum disorders (ASD) and intellectual disabilities (ID) do not acquire functional speech, even following interventions. Oral placement therapy teaches speech production using a tactile-proprioce
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0b6f2926dff32af81dcd92f2f21f9ecf
We report a preregistered analysis to test whether children meeting diagnostic criteria for language disorder (LD) have higher self-reported and/or parent-reported mental health symptoms during the transition from primary to secondary education. Data
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f405167db3237e81e49bcd1c56eacaf4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Saul, Jo, Norbury, Courtenay Frazier
Publikováno v:
Saul, Jo Norbury, Courtenay Frazier . A Randomized Case Series Approach to Testing Efficacy of Interventions for Minimally Verbal Autistic Children. Frontiers in Psychology. 2021, 12
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology
Autor:
Saul, Jo, Norbury, Courtenay Frazier
Publikováno v:
Saul, Jo Norbury, Courtenay Frazier . Feasibility of an app-based parent-mediated speech production intervention for minimally verbal autistic children: development and pilot testing of a new intervention. BMC Pilot and Feasibility Studies. 2020, 6(1)
BMC Pilot and Feasibility Studies
BMC Pilot and Feasibility Studies
Autor:
Saul, Jo, Norbury, Courtenay
Supplemental material, AUT898560_Supplemental_material_D for Does phonetic repertoire in minimally verbal autistic preschoolers predict the severity of later expressive language impairment? by Jo Saul and Courtenay Norbury in Autism
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0ebf5cb5175325bf75c19b5cc49e1a91