Zobrazeno 1 - 2
of 2
pro vyhledávání: '"Sato, Tábata Prado"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dias, Isis Patrícia Soares Silva, Vegian, Mariana Raquel da Cruz, Sato, Tábata Prado, Miranda, Keila Cristina, Vasconcellos, Luana Marotta Reis de, Salgado, Miguel Angel Castillo, Spalding, Marianne
Publikováno v:
Revista Docência do Ensino Superior; Vol. 11 (2021); 1-17
Revista Docência do Ensino Superior; v. 11 (2021); 1-17
Revista Docência do Ensino Superior
Universidade Federal de Minas Gerais (UFMG)
instacron:UFMG
Revista Docência do Ensino Superior; v. 11 (2021); 1-17
Revista Docência do Ensino Superior
Universidade Federal de Minas Gerais (UFMG)
instacron:UFMG
In search of improving the teaching-learning process in the health area, pedagogical strategies and tools, which enable a more active participation of students, have been proposed as alternatives to replace or complement conventional and unidirection
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::f4266ac845907c0d6c94e6ec4a6c5a5d
https://periodicos.ufmg.br/index.php/rdes/article/view/23804
https://periodicos.ufmg.br/index.php/rdes/article/view/23804