Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Satisfaction experience"'
Publikováno v:
Jurnal Aplikasi Manajemen, Vol 22, Iss 1, Pp 267-279 (2024)
This research investigates the factors influencing the Virtual Hotel Operator (VHO) customer's repurchase intention. This research implements transaction-based and experience-based satisfaction as the independent variables influencing repurchase inte
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8d5375c41248481cb6efc01251e60222
Autor:
Zhen Li
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 11, Pp e31700- (2024)
Research on the positive impacts of uncertainty has primarily focused on promotional activities, with little research in other situations. This study applied the concept of uncertainty to the context of experience consumption, Discovering there is ce
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1c411e9041a24d339fd5cc7717c06627
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Ideas in Health, Vol 4, Iss Special3 (2021)
Background: Online learning by children is pressure for children as well as parents. The Covid-19 lockdown was ended up putting much stress on parents in India. The current study aimed to assess the parental experience and satisfaction on online lear
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6f2a72df6edd44c5b756acc2b2bc15ae
Publikováno v:
Journal of Ideas in Health, Vol 4, Iss Special3 (2021)
Background: Online learning by children is pressure for children as well as parents. The Covid-19 lockdown was ended up putting much stress on parents in India. The current study aimed to assess the parental experience and satisfaction on online lear
Publikováno v:
Volume: 3, Issue: 1 609-619
PressAcademia Procedia
PressAcademia Procedia
The aim of this study in this direction is to determine the possible effects of the variables such as experience period, consumer trust, costumer satisfaction and brand novelty in the banking sector, in which there is an intense competition, on brand
Publikováno v:
Journal of Business Management Education (JBME); Vol 3, No 1 (2018); 107-112
Purpose - The purpose of this study is to determine the effect of Service Innovation on Customer Satisfaction Design / methodology / approach - This research was conducted in less than 1 year period, the research design is cross-sectional design. The
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.