Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Satchell, Liam P."'
Publikováno v:
In Journal of Research in Personality February 2022 96
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shaw, Matthew Peter, Satchell, Liam Paul, Thompson, Steve, Harper, Ed Thomas, Balsalobre-Fernández, Carlos, Peart, Daniel James
Publikováno v:
JMIR mHealth and uHealth, Vol 9, Iss 5, p e21763 (2021)
BackgroundAdvances in smartphone technology have facilitated an increase in the number of commercially available smartphone and tablet apps that enable the collection of physiological and biomechanical variables typically monitored in sport and exerc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/06face3d777041c9ab006f3675c01a45
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences 1 July 2018 128:162-169
Autor:
Harper, Craig A.1 (AUTHOR) craigaharper19@gmail.com, Satchell, Liam P.2 (AUTHOR), Fido, Dean3 (AUTHOR), Latzman, Robert D.4 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Mental Health & Addiction. Oct2021, Vol. 19 Issue 5, p1875-1888. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Satchell, Liam P.1 (AUTHOR) liam.satchell@winchester.ac.uk, Johnson, Henry L.2 (AUTHOR), Hudson, Charlotte A.3 (AUTHOR), Harper, Craig A.4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Substance Use & Misuse. 2020, Vol. 55 Issue 2, p209-217. 9p. 5 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Children ‘overimitate’ causally irrelevant actions in experiments where both irrelevant and relevant actions involve a single common tool. This study design may make it harder for children to recognize the irrelevant actions as the perceived func
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::bc07aa553cec62dca1b75997bc773ea9