Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Sataøen, Hogne L."'
Autor:
Wæraas, Arild, Sataøen, Hogne L.
Publikováno v:
In Scandinavian Journal of Management June 2014 30(2):242-253
Autor:
Sataøen, Hogne L.
Publikováno v:
Publikationer från Örebro universitet.
Purpose: This paper concerns public sub-sector branding within the higher education (HE) system. The purpose of this paper is to investigate how public sub-sector branding within HE is organized and how it is influenced by the use of national values,
Autor:
Wæraas, Arild1, Sataøen, Hogne L.2
Publikováno v:
British Journal of Management. Apr2015, Vol. 26 Issue 2, p310-326. 17p. 1 Diagram, 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.