Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"Sasser, Tyler"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psychological Science, 2017 Dec 01. 28(12), 1719-1730.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44577978
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q1 2015 30 Part A:70-79
Characterizing physical activity in children with ADHD and comparing subjective report to actigraphy
Autor:
Wholly, Deirdre, Tran, Nguyen, Schoenfelder-Gonzalez, Erin, Kuhn, Michelle, Hsu, Albert, Ola, Cindy, Stein, Mark, Sasser, Tyler, Mendoza, Jason, Tandon, Pooja
Background: Physical activity (PA) is recommended for children with ADHD to improve symptoms and reduce risk of negative health outcomes. Many studies use subjective report of PA for convenience, but there is limited understanding of how these measur
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::49aa7469970bafe358f91880ca41122d
Autor:
Tandon, Pooja S., Sasser, Tyler, Gonzalez, Erin S., Whitlock, Kathryn B., Christakis, Dimitri A., Stein, Mark A.
Publikováno v:
Journal of Physical Activity & Health; Jun2019, Vol. 16 Issue 6, p416-422, 7p, 5 Charts
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thompson, Alysha D., Ramasamy, Ravi, Simmons, Shannon, Gurtovenko, Kyrill, Caufield, Sarah, Sasser, Tyler, Beauchamp, Brittany, O'Brien, Maureen
Publikováno v:
Evidence-Based Practice in Child & Adolescent Mental Health; 2021, Vol. 6 Issue 4, p435-446, 12p