Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Sass, Wanda"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sass, Wanda1 (AUTHOR) wanda.sass@uantwerpen.be, De Maeyer, Sven1 (AUTHOR), Boeve-de Pauw, Jelle1 (AUTHOR), Van Petegem, Peter1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Environment, Development & Sustainability. Apr2023, Vol. 25 Issue 4, p3649-3670. 22p.
Autor:
Heyman, Sofie, Jansen, T., Sass, Wanda, Boeve-de Pauw, Jelle, Keune, Hans, Michels, Nele, Van Petegem, Peter, Vanwildemeersch, E., Geldhof, M., Van Meersche, L.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2097::c5226e40c76885ef09925fee06a8a423
https://repository.uantwerpen.be/docstore/d:irua:17103
https://repository.uantwerpen.be/docstore/d:irua:17103
Publikováno v:
Environmental education research
Autor:
Sass, Wanda1 (AUTHOR) wanda.sass@uantwerpen.be, Boeve-de Pauw, Jelle1,2 (AUTHOR), Olsson, Daniel2 (AUTHOR), Gericke, Niklas2 (AUTHOR), De Maeyer, Sven1 (AUTHOR), Van Petegem, Peter1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Environmental Education. 2020, Vol. 51 Issue 4, p292-305. 14p. 2 Diagrams, 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sass, Wanda
In light of the current state of the planet and its subsequent effects on nature and people, a sense of urgency for taking action is felt by many. The topic of action-taking has been on the agendas of policy makers, researchers, and (young) citizens
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2097::f0d47a1db372d86e361ce1c8a99f5be7
https://hdl.handle.net/10067/1882340151162165141
https://hdl.handle.net/10067/1882340151162165141
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.