Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Sarker, Prianka"'
Publikováno v:
Internet Research, 2022, Vol. 33, Issue 6, pp. 2013-2057.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/INTR-10-2021-0768
How celebrity attributes damage customer–brand relationship in live streaming commerce: a dark side.
Autor:
Shao, Zhucheng, Ho, Jessica Sze Yin, Tan, Garry Wei-Han, Ooi, Keng-Boon, Sarker, Prianka, Dwivedi, Yogesh K.
Publikováno v:
Journal of Brand Management; Nov2024, Vol. 31 Issue 6, p593-615, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jeyaraj, Anand1 (AUTHOR) anand.jeyaraj@wright.edu, Ismagilova, Elvira2 (AUTHOR), Jadil, Yassine3 (AUTHOR), Sarker, Prianka4 (AUTHOR), Rana, Nripendra P.5 (AUTHOR), Hughes, Laurie4 (AUTHOR), Dwivedi, Yogesh K4,6 (AUTHOR)
Publikováno v:
Information Systems Management. 2023, Vol. 40 Issue 4, p354-370. 17p. 1 Diagram, 2 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dwivedi, Yogesh K, Ismagilova, Elvira, Sarker, Prianka, Jeyaraj, Anand, Jadil, Yassine, Hughes, Laurie
Publikováno v:
Information Systems Frontiers; Aug2023, Vol. 25 Issue 4, p1421-1437, 17p, 2 Diagrams, 4 Charts, 1 Graph
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.