Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Sares, Anastasia G."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sares, Anastasia G., Gilbert, Annie C., Zhang, Yue, Iordanov, Maria, Lehmann, Alexandre, Deroche, Mickael L. D.
Supplemental material, sj-docx-1-tia-10.1177_23312165231181757 for Grouping by Time and Pitch Facilitates Free but Not Cued Recall for Word Lists in Normally-Hearing Listeners by Anastasia G. Sares, Annie C. Gilbert, Yue Zhang, Maria Iordanov, Alexan
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::33d1333eaed2bc5efb5ea98205e23cc7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sares, Anastasia G.1,2 (AUTHOR) anastasia.sares@mail.mcgill.ca, Deroche, Mickael L. D.2,3 (AUTHOR), Shiller, Douglas M.2,4 (AUTHOR), Gracco, Vincent L.1,2,3,5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Annals of the New York Academy of Sciences. Aug2019, Vol. 1449 Issue 1, p56-69. 14p. 3 Charts, 3 Graphs.
Autor:
Sares, Anastasia G.1 anastasia.sares@mail.mcgill.ca, Foster, Nicholas E. V.2, Allen, Kachina3,4, Hyde, Krista L.1
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Mar2018, Vol. 61 Issue 3, p496-509. 14p. 1 Black and White Photograph, 6 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Brain Communications; 2022, Vol. 4 Issue 2, p1-17, 17p