Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Saragueta Eider"'
Publikováno v:
Darnioji daugiakalbystė, Vol 21, Iss 1, Pp 143-165 (2022)
European schools have seen a considerable increase in the number of multilingual students (Bergroth et al., 2021). Teaching languages separately restricts the use of students’ entire linguistic repertoire; however, new lines of research have pointe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/27e9b3bb4cc548e493eec8aa799e9f3e
Publikováno v:
Darnioji daugiakalbystė, Vol 18, Iss 1, Pp 45-70 (2021)
Multilingual environments and migration have led to an increasing number of multilingual students, and consequently, to a need to take the varying linguistic repertoire of students into account in education. The aim of the present study is to explore
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7ed3d3c00499457eb3fb89bf1572085a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leonet, Oihana, Saragueta, Eider
Publikováno v:
International Journal of Multilingualism; Nov2024, Vol. 21 Issue 4, p2112-2130, 19p
Publikováno v:
Language, Culture & Curriculum; Sep2024, Vol. 37 Issue 3, p363-384, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Nebrija de Lingüística Aplicada a la Enseñanza de Lenguas; 2023, Vol. 17 Issue 35, p136-154, 19p
Publikováno v:
Fontes Linguae Vasconum; jul-dic2023, Vol. 55 Issue 136, p321-345, 25p
Publikováno v:
Sustainable Multilingualism; Dec2022, Vol. 21 Issue 1, p143-165, 23p
Publikováno v:
Sustainable Multilingualism; May2021, Vol. 18 Issue 1, p45-70, 26p