Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Saputra, Riki"'
Autor:
Misransyah, Risal, Semuel, Khariry, Mukhlan, Asmawatiy, Cici, Saputra, Riki Welly, Sulandjari, Sri, Elizabeth, Roosganda
Publikováno v:
In Heliyon February 2023 9(2)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings; 2023, Vol. 2677 Issue 1, p1-6, 6p
Publikováno v:
Marine Fisheries: Jurnal Teknologi & Manajemen Perikanan Laut; mei2023, Vol. 14 Issue 1, p13-24, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lestari, Uce, Saputra, Riki, Brata, Andy, Sari, Eza Permata, Griselta, Eugenia, Lismiati, Lismiati, Azkianti, Erin
Publikováno v:
Jurnal Karya Abdi Masyarakat; Vol. 5 No. 3 (2021): Volume 5, Issue 3, Desember 2021; 400-406
Arkawa Black Soap merupakan suatu brand kosmetik pembersih wajah alami yang telah memiliki hak cipta merk dengan nama “ARKAWA” dalam pemanfaatan arang aktif cangkang sawit dan minyaknya sebagai bahan utama serta merupakan hasil produk inovasi hil
Autor:
Putri, Ilma Triandi, Soekadri, Irena Amanda, Herlinawati, Muna, Saputra, Riki Yusuf, Rahmawati, Sindi Siti
Publikováno v:
International Conference on Education of Suryakancana (IConnects Proceedings); 2021
This research investigates the students’ interests toward the use of Semantics mapping strategies in teaching vocabulary and focuses on giving and explaining the direction. The researcher used qualitative method. Data were collected by conducting o
Publikováno v:
Journal of Agribusiness and Local Wisdom; Vol. 2 No. 1 (2019): Journal Agribusiness and Local Wisdom; 24-31
This research was conducted in the Kumpeh Subdistrict, Muaro Jambi Regency. The study was conducted using a survey method and sampling was carried out on the sample farmer groups. The research objective is to determine the income and the contribution
Publikováno v:
Pegem Journal of Education & Instruction / Pegem Egitim ve Ögretim; 2022, Vol. 12 Issue 1, p207-212, 6p