Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Sao Pedro, Michael A."'
Autor:
Gobert, Janice D., Kim, Yoon Jeon, Sao Pedro, Michael A., Kennedy, Michael, Betts, Cameron G.
Publikováno v:
In Thinking Skills and Creativity December 2015 18:81-90
Publikováno v:
In International Encyclopedia of Education Edition: Fourth Edition. 2023:460-470
Autor:
Sao Pedro, Michael A.
Publikováno v:
Doctoral Dissertations (All Dissertations, All Years).
Despite widespread recognition by science educators, researchers and K-12 frameworks that scientific inquiry should be an essential part of science education, typical classrooms and assessments still emphasize rote vocabulary, facts, and formulas. On
Autor:
Sao Pedro, Michael A.
Publikováno v:
Doctoral Dissertations (All Dissertations, All Years).
Despite widespread recognition by science educators, researchers and K-12 frameworks that scientific inquiry should be an essential part of science education, typical classrooms and assessments still emphasize rote vocabulary, facts, and formulas. On
Autor:
Sao Pedro, Michael1 mikesp@wpi.edu, Baker, Ryan1 rsbaker@wpi.edu, Gobert, Janice1 jgobert@wpi.edu, Montalvo, Orlando1 amontalvo@wpi.edu, Nakama, Adam1 nakama@wpi.edu
Publikováno v:
User Modeling & User-Adapted Interaction. Mar2013, Vol. 23 Issue 1, p1-39. 39p. 3 Color Photographs, 3 Diagrams, 6 Charts.
We present Science Assistments, an interactive environment, which assesses students' inquiry skills as they engage in inquiry using science microworlds. We frame our variables, tasks, assessments, and methods of analyzing data in terms of evidence-ce
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::63dcef0678cae6e8e050ac79ee14d5de
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Artificial Intelligence in Education; 2013, p799-802, 4p
Improving Construct Validity Yields Better Models of Systematic Inquiry, Even with Less Information.
Publikováno v:
User Modeling, Adaptation & Personalization (9783642314537); 2012, p249-260, 12p