Zobrazeno 1 - 10
of 172
pro vyhledávání: '"Sanz, P. T"'
Publikováno v:
Boletín de la Sociedad Española de Cerámica y Vidrio, Vol 38, Iss 5, Pp 518-521 (1999)
The concept of normalized electrical impedance provides an important mechanism for the analysis and evaluation of piezoelectric transducers around an isolated resonance. In the case of piezoelectric resonators this methodology permits: a) to isolate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/868917038a5545e2bce72d6453158900
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Social Inclusion, 11, 1, 269-281, Family Supportive Networks and Practices in Vulnerable Contexts
This article aims to analyze the capability of family policies to reverse the sharp decline in fertility that has been observed in Spain in recent decades. The analysis was carried out by applying two mathematical techniques: the genetic algorithm an
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/87517
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.