Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"Santos FH"'
Publikováno v:
Brain Sciences; Volume 12; Issue 5; Pages: 653
Developmental Dyscalculia (DD) signifies a failure in representing quantities, which impairs the performance of basic math operations and schooling achievement during childhood. The lack of specificity in assessment measures and respective cut-offs a
Non-invasive brain stimulation (NIBS) has been highlighted as a powerful tool to promote neuroplasticity, and an attractive approach to support cognitive remediation. Here we provide a systematic review of 26 papers using NIBS to ameliorate cognitive
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1064::9ea4281b936c942682ae65ca5a0eae14
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:a69262e3-2414-48d7-8f72-475fa4daec83
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:a69262e3-2414-48d7-8f72-475fa4daec83
Autor:
A. de Castro Pinto Pedroza, Roberta Lima Gomes, J. V. Santos Fh, R. M. Bacurau, Jean-Pierre Courtiat
Publikováno v:
CTS
The world globalization process, the increasing demand of communication and information technologies creates an enormous demand for collaborative applications. Aiming to support communication, information change and collaboration among users geograph
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.