Zobrazeno 1 - 10
of 337
pro vyhledávání: '"Sane, M."'
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 31010-31042 (2021)
It is becoming increasingly difficult to know who is working on what and how in computational studies of Dialectal Arabic. This study comes to chart the field by conducting a systematic literature review that is intended to give insight into the most
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/786196e681f541e6aed6ea528ed4acd4
Publikováno v:
Konińskie Studia Językowe / Konin Language Studies. 5(4):443-471
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=720396
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 31010-31042 (2021)
It is becoming increasingly difficult to know who is working on what and how in computational studies of Dialectal Arabic. This study comes to chart the field by conducting a systematic literature review that is intended to give insight into the most
Autor:
Yagi, Sane M., Al-Salman, Saleh M.
Publikováno v:
Studies in Second Language Learning and Teaching. I(2):209-225
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=234339
Publikováno v:
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Vol 17, Iss 1, Pp 1-26 (2020)
Advancement in information technology has resulted in massive textual material that is open to appropriation. Due to researchers’ misconduct, a plethora of plagiarism detection (PD) systems have been developed. However, most PD systems on the marke
Autor:
Sane M. Yagi, Saleh Al-Salman
Publikováno v:
Studies in Second Language Learning and Teaching, Vol 1, Iss 2, Pp 209-225 (2011)
Writing is a complex skill that is hard to teach. Although the written product is what is often evaluated in the context of language teaching, the process of giving thought to linguistic form is fascinating. For almost forty years, language teachers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/13195fb526554091a43c10ff44e7a0b5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chevalier, B., Margery, J., Sane, M., Camara, P., Lefebvre, N., Gueye, M., Thiam, M., Perrier-Gros-Claude, J.-D., Simon, F., Fabre, M., Soler, C., Herve, V., Mbaye, P.S., Debonne, J.-M.
Publikováno v:
In Revue de Pneumologie clinique 2010 66(4):266-271