Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Sandra Zuñiga-Ruiz"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brunner, Esther
Publikováno v:
Research in Mathematics Education; Dec2024, Vol. 26 Issue 3, p609-613, 5p
Publikováno v:
Harvard Educational Review. Spring2024, Vol. 94 Issue 1, p141-145. 6p.
Publikováno v:
Helping Students Become Powerful Mathematics Thinkers ISBN: 9781003375197
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::db7daa5dab260ea83ba91c20bc838120
https://doi.org/10.4324/9781003375197-2
https://doi.org/10.4324/9781003375197-2
Publikováno v:
Helping Students Become Powerful Mathematics Thinkers ISBN: 9781003375197
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1a29d83b79e17ab49e3684061be9a0d7
https://doi.org/10.4324/9781003375197-8
https://doi.org/10.4324/9781003375197-8
Publikováno v:
Helping Students Become Powerful Mathematics Thinkers ISBN: 9781003375197
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6625ce3f19122581775d17e93e86fb6c
https://doi.org/10.4324/9781003375197-4
https://doi.org/10.4324/9781003375197-4
Publikováno v:
Helping Students Become Powerful Mathematics Thinkers ISBN: 9781003375197
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::be9a28b967afa2b3a692db8a97279869
https://doi.org/10.4324/9781003375197-6
https://doi.org/10.4324/9781003375197-6
Publikováno v:
Helping Students Become Powerful Mathematics Thinkers ISBN: 9781003375197
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5b27122b7cc1cfa416cc54084d9faf4a
https://doi.org/10.4324/9781003375197-5
https://doi.org/10.4324/9781003375197-5
Publikováno v:
Helping Students Become Powerful Mathematics Thinkers ISBN: 9781003375197
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e99cf8d7be98343504ebc9b8ecce2df2
https://doi.org/10.4324/9781003375197-9
https://doi.org/10.4324/9781003375197-9