Zobrazeno 1 - 10
of 438
pro vyhledávání: '"Sandlund, M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pihkala H, Sandlund M
Publikováno v:
Substance Abuse and Rehabilitation, Vol 2015, Iss default, Pp 33-40 (2015)
Heljä Pihkala, Mikael Sandlund Institution of Clinical Sciences/Psychiatry, Umeå University, Umeå, Sweden Introduction: Many patients in maintenance treatment programs for opioid dependence are parents to underage children. Objective: The aim of t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d62bf9cb81d7479aaec0c71ec585b922
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Europe PubMed Central
IntroductionCurrently, our understanding remains limited of how co-occurring bipolar disorder and attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) should be treated.ObjectivesTo evaluate the impact of central stimulant treatment on self-injurious beha
Publikováno v:
Europe PubMed Central
IntroductionThe association between lithium and thyroid dysfunction has long been known. Yet it is not known whether lithium-associated hypothyroidism is reversible, once lithium treatment has been stopped.ObjectivesTo determine whether lithium-assoc
Publikováno v:
Europe PubMed Central
IntroductionEvidence for lithium as a maintenance treatment for bipolar disorder type II remains limited since most treatment-prevention studies focus on bipolar disorder type I or do not distinguish between types of bipolar disorder.ObjectivesTo com
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.