Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Sandikci, Ozlem"'
Publikováno v:
In Journal of Business Research March 2024 175
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Karamullaoglu, Nazife, Sandikci, Ozlem
Publikováno v:
Journal of Historical Research in Marketing, 2019, Vol. 12, Issue 1, pp. 127-150.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JHRM-10-2018-0050
Publikováno v:
In Journal of Business Research December 2019 105:434-442
Autor:
Karamullaoglu, Nazife, Sandikci, Ozlem
Publikováno v:
Journal of Historical Research in Marketing, 2019, Vol. 11, Issue 3, pp. 317-338.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JHRM-04-2018-0016
Autor:
Kravets, Olga1 (AUTHOR) olga@bilkent.edu.tr, Sandikci, Ozlem2 (AUTHOR) ozlemsandikci@sehir.edu.tr
Publikováno v:
Journal of Marketing. Jul2014, Vol. 78 Issue 4, p125-140. 16p. 1 Chart.
Autor:
Sandikci, Ozlem1 (AUTHOR) Ozlem.SandikciTurkdogan@glasgow.ac.uk
Publikováno v:
Journal of Business Ethics. Feb2021, Vol. 168 Issue 2, p277-293. 17p. 1 Diagram, 1 Chart, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sandikci, Ozlem
Publikováno v:
Journal of Business Ethics. 168:277-293
As research on ethical consumers and consumption practices has continued to grow, a complimentary body of work concerned less with ethical consumption but more with ethics in consumption has emerged. Problematizing the divide between ethical and non-