Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Sandholtz, Judith Haymore"'
Autor:
Krishnan, Jenell, Sandholtz, Judith Haymore, Ringstaff, Cathy, Triant, Jessica, Zinger, Doron
Publikováno v:
Teacher Education Quarterly, 2023 Oct 01. 50(4), 30-53.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27288795
Autor:
Sandholtz, Judith Haymore (AUTHOR) cringst@wested.org, Ringstaff, Cathy (AUTHOR), Triant, Jessica (AUTHOR)
Publikováno v:
Phi Delta Kappan. May2023, Vol. 104 Issue 8, p31-35. 5p. 2 Color Photographs, 1 Illustration, 3 Graphs, 1 Map.
Autor:
Ogawa, Rodney T., Sandholtz, Judith Haymore, Martinez-Flores, Marilyn, Scribner, Samantha Paredes
Publikováno v:
American Educational Research Journal, 2003 Apr 01. 40(1), 147-176.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3699428
Publikováno v:
The Elementary School Journal, 2016 Dec 01. 117(2), 192-215.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26546635
Publikováno v:
Journal of Science Teacher Education, 2016 Mar 01. 27(2), 205-226.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/26157943
Publikováno v:
Teacher Education Quarterly, 2015 Apr 01. 42(2), 17-42.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/teaceducquar.42.2.17
Publikováno v:
Journal of Science Teacher Education, 2014 Oct 01. 25(6), 729-751.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43156762
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Peabody Journal of Education, 2014 Jan 01. 89(4), 482-499.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43909790
Autor:
Sandholtz, Judith Haymore
Publikováno v:
Teacher Education Quarterly, 2012 Jul 01. 39(3), 103-126.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23479685