Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Sanderson, Jonathan"'
Autor:
Sanderson, Jonathan, Hasan, Syed Rafay
Use of edge computing in application of Computer Vision (CV) is an active field of research. Today, most CV applications make use of Convolutional Neural Networks (CNNs) to inference on and interpret video data. These edge devices are responsible for
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.09506
Autor:
Sanderson, Jonathan, Hasan, Syed Rafay
Neural Networks (NNs) have become indispensable for applications of Computer Vision (CV) and their use has been ever-growing. NNs are commonly trained for long periods of time on datasets like ImageNet and COCO that have been carefully created to rep
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.09509
Autor:
Sanderson, Jonathan
This thesis examines print culture and the medical book trade during the middle decades of the seventeenth century. I examine a range of vernacular medical books which predate the publication of Nicholas Culpeper's (1616-54) translation of the London
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.543567
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
FIE 2018-IEEE Frontiers in Education Conference
Digital educational games development is an emerging area receiving attention from educators and researchers. Several studies have looked at their educational value, and some have established their usefulness as an effective pedagogical tool. However
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::771e29f1dacaeae4b2b17e1da0317407
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2016 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE); 2016, p1-5, 5p