Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"Sanders, Cynthia"'
Autor:
Sanders, Cynthia Davis
The No Child Left Behind Act (NCLB) passed in 2002 was the "most extraordinary expansion of federal power over public schools in American history" (Sunderman & Orfield, 2006). NCLB had two major impacts on educational policy. First, it legitimized an
Autor:
Sanders, Cynthia Louise.
Thesis (M.S.)--West Virginia University, 2004.
Title from document title page. Document formatted into pages; contains viii, 96 p. : ill. (some col.), maps (some col.). Vita. Includes abstract. Includes bibliographical references.
Title from document title page. Document formatted into pages; contains viii, 96 p. : ill. (some col.), maps (some col.). Vita. Includes abstract. Includes bibliographical references.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sanders, Cynthia K.
Publikováno v:
Social Work Research, 2004 Jun 01. 28(2), 83-92.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42659552
Autor:
Sanders, Cynthia K.
Publikováno v:
Social Service Review, 2002 Jun . 76(2), 321-340.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1086/339664
Autor:
Sanders, Cynthia K., author
Publikováno v:
Financial Capability and Asset Development : Research, Education, Policy, and Practice, 2013.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780199755950.003.0024
The Digital Divide Is a Human Rights Issue: Advancing Social Inclusion Through Social Work Advocacy.
Autor:
Sanders, Cynthia K., Scanlon, Edward
Publikováno v:
Journal of Human Rights & Social Work; Jun2021, Vol. 6 Issue 2, p130-143, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sanders, Cynthia G., Mathews, Aleyamma, Sahwani, Linda, Mouton, Diana, Dols, Jean Dowling, Malone, Sundra
Publikováno v:
The Journal of Nursing Administration, 1992 Apr 01. 22(4), 20-20.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26811974