Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Sanai, Farid"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sanai, Farid, Sahid, Arshman S., Huvanandana, Jacqueline, Spoa, Sandra, Boyle, Lachlan H., Hribar, Jonathan, Wang, David Ta-Yuan, Kwan, Benjamin, Colagiuri, Stephen, Cox, Shane J., Telfer, Thomas J.
Supplemental material, sj-docx-1-dst-10.1177_19322968211054110 for Evaluation of a Continuous Blood Glucose Monitor: A Novel and Non-Invasive Wearable Using Bioimpedance Technology by Farid Sanai, Arshman S. Sahid, Jacqueline Huvanandana, Sandra Spoa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::112b37248954226ec47083e2281a005c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tonga, Katrina O., Chapman, David G., Farah, Claude S., Oliver, Brian G., Zimmermann, Sabine C., Milne, Stephen, Sanai, Farid, Jetmalani, Kanika, Berend, Norbert, Thamrin, Cindy, King, Gregory G.
Publikováno v:
Respirology; Jun2020, Vol. 25 Issue 6, p613-619, 7p, 2 Charts, 3 Graphs
Autor:
Persson, Josefine, Sanai-Farid, Paria
The purpose with this study was to analyse students' conception of living things, and to establish how a social constructivist learning situation affect their conceptions. The method consisted of questionnaires, followed by group discussions and a fi
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hkr:diva-13195
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.