Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Sanad, Z"'
Autor:
Alsulaiman JW, Kheirallah KA, Alrawashdeh A, Saleh T, Obeidat M, Alawneh YJ, Abu Sanad Z, Amayreh W, Alawneh RJ
Publikováno v:
Therapeutics and Clinical Risk Management, Vol Volume 20, Pp 505-514 (2024)
Jomana W Alsulaiman,1 Khalid A Kheirallah,2 Ahmad Alrawashdeh,3 Tareq Saleh,4 Maha Obeidat,5 Yareen J Alawneh,2 Ziydoun Abu Sanad,5 Wajdi Amayreh,1 Rama J Alawneh2 1Department of Pediatrics, Faculty of Medicine, Yarmouk University, Irbid, Jordan; 2De
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a2f45e42354e4b4eafd4c3d577bb9018
Autor:
Elsibai Anter, M., Elsayed Ellakwa, H., Fouad Sanad, Z., Abd-Elhameed Nasr-Eldin, M., Ramzy Rashid, M.
Publikováno v:
In Actas Urológicas Españolas (English Edition) June 2023 47(5):279-287
Autor:
Elsibai Anter, M., Elsayed Ellakwa, H., Fouad Sanad, Z., Abd-Elhameed Nasr-Eldin, M., Ramzy Rashid, M.
Publikováno v:
In Actas Urologicas Espanolas June 2023 47(5):279-287
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Continence September 2023 7 Supplement 1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dan M. Davis, Sanad Z. Rizvi, Kayla Carr, Kenneth Shaw, William R. Swartout, Raj Thacker, Benjamin D. Nye
Publikováno v:
Journal of Research on Technology in Education. 53:21-43
One-on-one mentoring is effective for helping novices with career development. However, traditional mentoring scales poorly. To address this problem, MentorPal emulates conversations with a panel o...
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.