Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Samuel, Olga"'
Publikováno v:
In Journal of Business Research May 2022 144:1064-1076
Autor:
Lindeque, Johan1 (AUTHOR) johan.lindeque@fhnw.ch, Samuel, Olga1 (AUTHOR), Kraft, Corin1 (AUTHOR)
Publikováno v:
SAGE Open. Apr-Jun2022, Vol. 12 Issue 2, p1-22. 22p.
Supplemental material, sj-docx-1-sgo-10.1177_21582440221085020 for Small Businesses’ Social Responsibility and Political Activity Survey Studies: A Review, Synthesis, and Research Agenda by Johan Lindeque, Olga Samuel and Corin Kraft in SAGE Open
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0a71aef37433fb793a7b4cfde912840a
Das primäre Ziel des Marketings ist eine profitable Befriedigung der Kundenbedürfnisse. Nach einer Einleitung in die Aufgaben des Marketings sowie Marketingphilosophie werden Kundenbedürfnisse und –nutzen näher erläutert und verschiedene Marke
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8f93003e3929254449da84b425d89921
Publikováno v:
Zeitschrift für Arbeitswissenschaft; September 2021, Vol. 75 Issue: 3 p337-348, 12p
Publikováno v:
Nonprofit Management & Leadership. Winter2013, Vol. 24 Issue 2, p163-179. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Corporate Volunteering; 2012, p127-141, 15p
Publikováno v:
Corporate Volunteering; 2012, p101-114, 14p