Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Samothrakis, S."'
Autor:
Dwivedi, Y.K., Hughes, L., Ismagilova, Elvira, Aarts, G., Coombs, C., Crick, T., Duan, Y., Dwivedi, R., Edwards, J., Eirug, A., Galanos, V., Ilavarasan, P.V., Janssen, M., Jones, P., Kar, A.K., Kizgin, Hatice, Kronemann, B., Lal, B., Lucini, B., Medaglia, R., Le Meunier-FitzHugh, K., Le Meunier-FitzHugh, L.C., Misra, S., Mogaji, E., Sharma, S.K., Singh, J.B., Raghaven, V., Raman, R., Rana, Nripendra P., Samothrakis, S., Spencer, J., Tamilmani, Kuttimani, Tubadji, A., Walton, P., Williams, M.D.
Yes
As far back as the industrial revolution, significant development in technical innovation has succeeded in transforming numerous manual tasks and processes that had been in existence for decades where humans had reached the limits of physica
As far back as the industrial revolution, significant development in technical innovation has succeeded in transforming numerous manual tasks and processes that had been in existence for decades where humans had reached the limits of physica
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/17208
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Deep learning uses neural networks which are parameterised by their weights. The neural networks are usually trained by tuning the weights to directly minimise a given loss function. In this paper we propose to re-parameterise the weights into target
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9726fc2965667bc07ffb8f90b7a9a4c4
http://arxiv.org/abs/2006.01578
http://arxiv.org/abs/2006.01578
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
The General Video Game AI framework and competition pose the problem of creating artificial intelligence that can play a wide, and in principle unlimited, range of games. Concretely, it tackles the problem of devising an algorithm that is able to pla
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.