Zobrazeno 1 - 10
of 97
pro vyhledávání: '"Sammet I"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mander, J., Schlarb, Angelika, Teufel, M., Keller, F., Hautzinger, M., Zipfel, S., Wittorf, A., Sammet, I.
Publikováno v:
Clinical psychologypsychotherapy. 22(4)
There is a dearth of measures specifically designed to assess empirically validated mechanisms of therapeutic change. To fill in this research gap, the aim of the current study was to develop a measure that covers a large variety of empirically valid
Autor:
Zeeck, A, von Wietersheim, J, Hartmann, A, Einsele, S, Weiss, H, Sammet, I, Gaus, E, Semm, E, Harms, D, Eisenberg, A, Rahm, R, Küchenhoff, J
Publikováno v:
GMS Psycho-Social-Medicine
GMS Psycho-Social-Medicine; VOL: 6; DOC03 /20091013/
GMS Psycho-Social-Medicine; VOL: 6; DOC03 /20091013/
Objective: This naturalistic study aimed to identify criteria which are of relevance for making a decision as to whether inpatient or day hospital treatment is indicated. Methods: In 567 patients who were consecutively admitted to 10 departments of p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ebf41c5b648875c681e4cfecdc930f48
Publikováno v:
GMS Psycho-Social-Medicine; VOL: 4; DOC04 /20070405/
Objective: The patient's sense of capability in mastering future challenges ("self-competence") represents an important therapeutic target. To date, empirical findings concerning the influence of the therapeutic relationship on perceived self-compete
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.