Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Samiei, Mahdi"'
Autor:
Kalkhoran, Seyyed AmirHossein Ameli, Banayeeanzade, Mohammadamin, Samiei, Mahdi, Baghshah, Mahdieh Soleymani
The existing continual learning methods are mainly focused on fully-supervised scenarios and are still not able to take advantage of unlabeled data available in the environment. Some recent works tried to investigate semi-supervised continual learnin
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2301.04506
Autor:
Danchev, Peter, Samiei, Mahdi
Let R be a ring and let G be a group. We prove a rather curious necessary and sufficient condition for the commutative group ring RG to be weakly nil-neat only in terms of R,G and their sections. This somewhat expands three recent results, namely tho
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1912.07132
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Samiei, Mahdi, Moghimi, Hosein Fazaeli
Publikováno v:
In Indagationes Mathematicae 18 April 2014 25(3):553-562
Autor:
Danchev, Peter, Samiei, Mahdi
Publikováno v:
Journal of Mathematics. 53:1-4
Let R be a ring and G a group. We establish a rather curious necessary and sufficient condition for the commutative group ring RG to be nil-neat only in terms of R,G and their sections. This somewhat extends two recent results established by McGovern
Autor:
Danchev, Peter, Samiei, Mahdi
Publikováno v:
Asian-European Journal of Mathematics; Apr2022, Vol. 15 Issue 4, p1-10, 10p
Autor:
DANCHEV, PETER, SAMIEI, MAHDI
Publikováno v:
Transactions of A. Razmadze Mathematical Institute; Apr2022, Vol. 176 Issue 1, p29-35, 7p
Autor:
Samiei, Mahdi, Moghimi, Hosein Fazaeli
Publikováno v:
Buletinul Academiei de Ştiinţe a Republicii Moldova: Matematica; 2021, Vol. 97 Issue 3, p3-10, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.