Zobrazeno 1 - 10
of 175
pro vyhledávání: '"Sambeth, Anke"'
Publikováno v:
Reflective Practice; Aug2024, Vol. 25 Issue 4, p484-498, 15p
Publikováno v:
Journal of Cognitive Enhancement; Jun2024, Vol. 8 Issue 1/2, p95-106, 12p
Autor:
Blokland, Arjan, Van Duinen, Marlies A., Sambeth, Anke, Heckman, Pim R.A., Tsai, Max, Lahu, Gezim, Uz, Tolga, Prickaerts, Jos
Publikováno v:
In Neurobiology of Aging May 2019 77:37-43
Autor:
Toth, Monika1 (AUTHOR) monika.toth@maastrichtuniversity.nl, Sambeth, Anke1 (AUTHOR), Blokland, Arjan1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Human Psychopharmacology: Clinical & Experimental. Mar2022, Vol. 37 Issue 2, p1-10. 10p.
Autor:
Handels, Ron, Grimm, Sabine, Blokland, Arjan, Possemis, Nina, Ramakers, Inez H.G.B., Sambeth, Anke, Verhey, Frans R.J., Vos, Stephanie J. B., Joore, Manuela, Prickaerts, Jos, Jönsson, Linus
Publikováno v:
Alzheimer's & Dementia: The Journal of the Alzheimer's Association; Dec2023 Supplement 23, Vol. 19, p1-4, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sambeth, Anke
Students can use various strategies to learn to-be-studied material. Some of these techniques are more effective than others. Research has shown that students often do not use optimal strategies, at least partly because they are unaware of their (in)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4301::1f15c1e29e73687a820f2bd8a9bd433e
https://research.ou.nl/en/studentTheses/e2a079d8-8376-4875-b03e-60a315931570
https://research.ou.nl/en/studentTheses/e2a079d8-8376-4875-b03e-60a315931570
Intrusive thoughts of negative experiences can pose a threat to our well-being. To some extent, unwanted memories can be intentionally controlled via an executive control mechanism that downregulates the occurrence of intrusions. Mindfulness training
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f02b109f63c04078b68c6a5a427acc75
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In European Neuropsychopharmacology August 2013 23(8):988-997