Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Salyer, Amy E"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Harvey, Kyle E, LaVigne, Emily K, Dar, Mohd Saleem, Salyer, Amy E, Pratt, Evan P. S., Simple, Paxton A, Aryal, Uma K, Gowher, Humaira, Hockerman, Gregory H
Publikováno v:
Purdue University Libraries Open Access Publishing Support Fund
The role of ER Ca2+ release via ryanodine receptors (RyR) in pancreatic β-cell function is not well defined. Deletion of RyR2 from the rat insulinoma INS-1 (RyR2KO) enhanced IP3 receptor activity stimulated by 7.5 mM glucose, coincident with reduced
Pancreatic β-cells express multiple phosphodiesterase (PDE) subtypes, but the specific roles for each in β-cell function, particularly in humans, is not clear. We evaluated the cellular role of PDE1, PDE3, and PDE4 activity in the rat insulinoma ce
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2659::526a1153994459e879f756714eb2a175
https://zenodo.org/record/3368390
https://zenodo.org/record/3368390
Autor:
Sowaileh, Munia F., Salyer, Amy E., Roy, Kuldeep K., John, Jinu P., Woods, James R., Doerksen, Robert J., Hockerman, Gregory H., Colby, David A.
Publikováno v:
In Bioorganic & Medicinal Chemistry Letters 1 September 2018 28(16):2697-2700
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
PLoS ONE; 8/23/2019, Vol. 14 Issue 8, p1-27, 27p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.