Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Salter-Townshend M"'
Autor:
Haslett, J., Whiley, M., Bhattacharya, S., Salter-Townshend, M., Wilson, Simon P., Allen, J. R. M., Huntley, B., Mitchell, F. J. G.
Publikováno v:
Journal of the Royal Statistical Society. Series A (Statistics in Society), 2006 Jan 01. 169(3), 395-438.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3877428
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Statistical Analysis & Data Mining. Aug2012, Vol. 5 Issue 4, p243-264. 22p.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Padraig Cunningham
Padraig Cunningham
The proliferation of online communities has attracted much attention to modelling user behaviour in terms of social interaction, language adoption and contribution activity. Nevertheless, when applied to large-scale and cross-platform behavioural dat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::38a410b0e8c23edb729f3a4d05b2f38b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.