Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Salokangas, Maija"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kauko, Jaakko, Salokangas, Maija
Publikováno v:
British Educational Research Journal, 2015 Dec 01. 41(6), 1108-1124.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24808138
Autor:
Salokangas, Maija1 Maija.Salokangas@mu.ie, Wermke, Wieland2
Publikováno v:
Oxford Review of Education. Oct2020, Vol. 46 Issue 5, p563-581. 19p. 6 Diagrams, 1 Chart.
Autor:
Keddie, Amanda, MacDonald, Katrina, Blackmore, Jill, Boyask, Ruth, Fitzgerald, Scott, Gavin, Mihajla, Heffernan, Amanda, Hursh, David, McGrath-Champ, Susan, Møller, Jorunn, O’Neill, John, Parding, Karolina, Salokangas, Maija, Skerritt, Craig, Stacey, Meghan, Thomson, Pat, Wilkins, Andrew, Wilson, Rachel, Wylie, Cathy, Yoon, Ee-Seul
Publikováno v:
Keddie, Amanda MacDonald, Katrina Blackmore, Jill Boyask, Ruth Fitzgerald, Scott Gavin, Mihajla Heffernan, Amanda Hursh, David McGrath-Champ, Susan Møller, Jorunn O’Neill, John Parding, Karolina Salokangas, Maija Skerritt, Craig Stacey, Meghan Thomson, Pat Wilkins, Andrew Wilson, Rachel Wylie, Cathy Yoon, Ee-Seul . What needs to happen for school autonomy to be mobilised to create more equitable public schools and systems of education?. The Australian Educational Researcher. 2022
The Australian Educational Researcher
The Australian Educational Researcher
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/98779
Publikováno v:
School Leadership & Management; Apr2022, Vol. 42 Issue 2, p110-125, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Skerritt, Craig, Salokangas, Maija
Publikováno v:
Journal of Educational Administration & History; Feb2020, Vol. 52 Issue 1, p84-99, 16p