Zobrazeno 1 - 10
of 221
pro vyhledávání: '"Salmond J"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Applied Meteorology and Climatology, 2012 Jan 01. 51(1), 133-149.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26175089
Autor:
Salmond, J. A.
Publikováno v:
Weather and Climate, 2012 Jan 01. 32(2), 2-5.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26169729
Publikováno v:
Journal of Applied Meteorology (1988-2005), 2005 Aug 01. 44(8), 1180-1194.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26185724
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Salmond, J. Nyles.
Teacher incentive systems are of relevance to public as well as private school systems. Educational theorists and practitioners have been striving for a method of motivating teachers to an optimal return on educational investments. Carol Bartell (198
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/185412