Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Salmon, Ashley"'
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Sep2024, Vol. 54 Issue 9, p3242-3261. 20p.
Publikováno v:
Frontiers in Education; 2024, p1-11, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Graybill, Emily1 (AUTHOR) egraybill1@gsu.edu, Salmon, Ashley1 (AUTHOR), Barger, Brian1 (AUTHOR), Roach, Andrew T.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Mental Health. Feb2022, p1-13. 13p. 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Salmon, Ashley
INTRODUCTION: There has been a demand for processes and appropriate tools to identify and route students with challenging behavior to the proper school-based supports. However, there is also a need for intuitive outcome measures that are feasible to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ae40d5b1de44ea4226954496b8d11ebf