Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Salminen, Veera"'
Autor:
Mäkisalo, Heikki, Huuhtanen, Riikka, Kosunen, Juhani, Leppä, Sirpa, Bono, Petri, Mattson, Johanna, Österlund, Emerik, Penttinen, Heidi, Mäkelä, Siru, Carpén, Olli, Timonen, Marjut, Lehtomäki, Kaisa, Salminen, Veera, Paunu, Niina, Vornanen, Martine, Lasse, Nieminen, Heervä, Eetu, Korkeila, Eija, Sutinen, Eija, Lavonius, Maija, Sundström, Jari, Mäkinen, Markus, Poussa, Tuija, Uutela, A., Ovissi, A., Hakkarainen, A., Ristimäki, A., Lundbom, N., Kallio, R., Soveri, L.M., Salminen, T., Ålgars, A., Halonen, P., Ristamäki, R., Nordin, A., Blanco Sequeiros, R., Rinta-Kiikka, I., Lantto, E., Virtanen, J., Pääkkö, E., Liukkonen, E., Saunavaara, J., Ryymin, P., Lammentausta, E., Osterlund, P., Isoniemi, H.
Publikováno v:
In ESMO Open August 2021 6(4)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hakala, Jonna, Salminen, Veera
Tässä kasvatustieteellisessä tutkimuksessa tutkimme kymmenjärjestelmän opetusta alakoulun opetusmateriaalissa. Kymmenjärjestelmällä tarkoitamme yleisessä käytössä olevaa desimaalijärjestelmää. Kymmenjärjestelmä käsitteenä on monitu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4853::de4d16148a1062e2ec1bd4477d8f123d
https://trepo.tuni.fi/handle/10024/130317
https://trepo.tuni.fi/handle/10024/130317
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.