Zobrazeno 1 - 10
of 322
pro vyhledávání: '"Salmi, H."'
Autor:
Salmi, H. (Heidi)
Musiikkikasvatus ja yleissivistävä musiikinopetus ovat olleet muutoksessa viime vuosikymmenien aikana. Nämä ovat kiinnittyneet suurempiin yhteiskunnassa ja kulttuurissa tapahtuneisiin muutoksiin. Yhteiskunnan nopea muuttuminen, johon liittyy kult
Externí odkaz:
http://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201406041656
Publikováno v:
In Progress in Organic Coatings November 2016 100:81-85
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In European Polymer Journal August 2013 49(8):2275-2279
Linking large digitized newspaper corpora in different languages that have become available in national and state libraries opens up new possibilities for the computational analysis of patterns of information flow across national and linguistic bound
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::ee439fa71521d9f381f621d25d226d82
Publikováno v:
In Journal of Physics and Chemistry of Solids 2009 70(1):26-31
Autor:
Salmi, H. (Hannu), Laine, K. (Kimmo), Römpötti, T. (Tommi), Kallioniemi, N. (Noora), Karvo, E. (Elina)
This paper is based on a crowdsourcing project which was realised at the School of History, Culture and Arts Studies of the University of Turku between the years 2013–2018. The idea was to develop a format through which long-term crowdsourcing coul
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::6f9c1c4829a2bfbb64e7d5d7e41c0bc0
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2020112092252
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2020112092252
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.