Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Salloum, Maria"'
Autor:
Haddad, Nour, Salloum, Maria
Dyskalkyli är en specifik inlärningssvårighet. Det innebär att barnet visar brister i den aritmetiska förmågan. Syftet med denna litteraturstudie var att undersöka hur läraren arbetar med elever som har dyskalkyli och vilka effektiva insatser
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-193100
Autor:
Salloum, Maria
Publikováno v:
Educația Plus / Journal Plus Education. XIV(3):204-211
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=617267
Autor:
Haddad, Nour, Salloum, Maria
Dyskalkyli är en specifik inlärningssvårighet. Det innebär att barnet visar brister i den aritmetiska förmågan. Syftet med denna litteraturstudie var att undersöka hur läraren arbetar med elever som har dyskalkyli och vilka effektiva insatser
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______261::0cd5186c6de0accc8c3934efcdddc2d1
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-193100
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-193100
Autor:
Salloum, Maria
Publikováno v:
Journal of Psychological and Educational Research (JPER). XIX(2):20-34
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=181000
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Salloum, Maria1 mioarasalloum@yahoo.com
Publikováno v:
Journal of Psychological & Educational Research. Nov2011, Vol. 19 Issue 2, p20-34. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.