Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"Salgado, Francisca Perez"'
Autor:
Dlouhá, Jana, Heras Colàs, Raquel, Mulà Pons de Vall, Ingrid, Salgado, Francisca Perez, Henderson, Laura
Publikováno v:
Dlouhá, Jana Heras Colàs, Raquel Mulà, Ingrid Salgado, Francisca Perez Henderson, Laura 2019 Competences to Address SDGs in Higher Education A Reflection on the Equilibrium between Systemic and Personal Approaches to Achieve Transformative Action Sustainability (Switzerland) 11 13 3664
Dlouhá, J, Heras, R, Mulá, I, Perez Salgado, F & Henderson, L 2019, ' Competences to Address SDGs in Higher Education : A Reflection on the Equilibrium between Systemic and Personal Approaches to Achieve Transformative Action ', Sustainability, vol. 11, no. 13, 3664 . https://doi.org/10.3390/su11133664
Sustainability, Vol 11, Iss 13, p 3664 (2019)
Sustainability, 11(13):3664. Multidisciplinary Digital Publishing Institute (MDPI)
Sustainability (Switzerland), 2019, vol. 11, núm. 13, p. 3664
Articles publicats (D-DE)
DUGiDocs – Universitat de Girona
instname
Dlouhá, J, Heras, R, Mulá, I, Perez Salgado, F & Henderson, L 2019, ' Competences to Address SDGs in Higher Education : A Reflection on the Equilibrium between Systemic and Personal Approaches to Achieve Transformative Action ', Sustainability, vol. 11, no. 13, 3664 . https://doi.org/10.3390/su11133664
Sustainability, Vol 11, Iss 13, p 3664 (2019)
Sustainability, 11(13):3664. Multidisciplinary Digital Publishing Institute (MDPI)
Sustainability (Switzerland), 2019, vol. 11, núm. 13, p. 3664
Articles publicats (D-DE)
DUGiDocs – Universitat de Girona
instname
Competence-oriented teaching that leads to the sustainable transformation of both the individual and society requires a holistic learning process that addresses the cognitive, socio-emotional and behavioural domains of learning in a balanced way. Thi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.