Zobrazeno 1 - 10
of 210
pro vyhledávání: '"Sales force automation"'
Publikováno v:
Journal of Organizational Effectiveness: People and Performance, 2020, Vol. 7, Issue 3, pp. 297-320.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JOEPP-04-2020-0045
Publikováno v:
Journal of Systems and Information Technology, 2018, Vol. 20, Issue 2, pp. 168-190.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSIT-09-2017-0073
Publikováno v:
Innovar: Revista de ciencias administrativas y sociales, 2017 Oct 01. 27(66), 29-39.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/90013314
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shoko Tonai
Publikováno v:
Asia Marketing Journal, Vol 18, Iss 1, Pp 1-22 (2016)
Studies in key account management (KAM) have identified the importance of cross-functional coordination in firms to effectively implement KAM. However, these studies have ignored how companies integrate KAM and other customer management (non-KAM). Th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5045b6669b4147b984f7d6f8e1f25afb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Vandet Weesgaard, S, Søgaard Sørensen, E, Burgdorff, K & Bhatti, W A 2022, ' Rethinking the Sales Process: An Interplay between Human and AI-based Technology ' .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::03167800837d8048182cad143db76387
https://vbn.aau.dk/da/publications/a733e37c-dd5e-4ae2-ac56-ea796540d72c
https://vbn.aau.dk/da/publications/a733e37c-dd5e-4ae2-ac56-ea796540d72c
Autor:
Amel Chaabouni, Kaouther Jridi
Publikováno v:
Electronic Journal of Knowledge Management. 19:15-32
This research brings out the impact of training and professional experience on organizational absorptive capacity and the use of Sales Force Automation (SFA). A quantitative study was conducted on a sample of 186 medical sales representatives who wor
Publikováno v:
Jurnal Informatika, Vol 12, Iss 1, Pp 18-26 (2014)
The existing system of PT. X used to insert sales data manually. While in field, Sales Force noted of the order from dealer/customer manually, then later insert it into company’s database. The repetitive data copying causes bigger risk of mistyping
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb9938bec1044ee49654b8db34f09666