Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Sales capability"'
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing, 2021, Vol. 36, Issue 13, pp. 263-273.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JBIM-06-2020-0274
Publikováno v:
RAM. Revista de Administração Mackenzie, Vol 21, Iss 04 (2020)
Purpose: This article aims to explain the relationships between sales capabilities, which are split into personal selling and sales force management, both from the manager’s point of view, and financial/customer performance in market-oriented firm
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/383c93f59cc7452bb52f375ea080f70a
Autor:
Fortune Edem Amenuvor, Ho-Taek Yi
Publikováno v:
Sustainability; Volume 14; Issue 6; Pages: 3327
The present study investigates the effect of salespeople’s individual sales capabilities on selling behaviors and sales performance in door-to-door personal selling channels. The data are gathered from 219 South Korean salespeople. The hypotheses a
Purpose: This study aims to focus on creating sales capability as part of new product development (NPD). The aim is to define generic requirements for building sales capability as a part of NPD and to propose a necessary process by defining key activ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::51ab79b380d684f3a8daaa378c80eba0
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2021112557126
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2021112557126
Publikováno v:
Sustainability, Vol 13, Iss 3937, p 3937 (2021)
Sustainability
Volume 13
Issue 7
Sustainability
Volume 13
Issue 7
This study sets out to assess the effects of sales-related capabilities of personal selling organizations on individual sales capabilities, sales behaviors, and sales performance in cosmetics personal selling channels. Data are collected from 151 sal
Publikováno v:
Jurnal Manajemen Teknologi, Vol 17, Iss 1, Pp 59-75 (2018)
Usaha Kecil dan Menengah (UKM) memiliki peranan penting sebagai tulang punggung dalam perekonomian nasional, namun UKM memiliki hambatan dalam berkembang. Untuk memperbaiki dan mengembangkan UKM, diperlukan alat evaluasi yang komprehensif. Sistem Cre
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
RAM. Revista de Administração Mackenzie v.21 n.4 2020
RAM. Revista de Administração Mackenzie
Universidade Presbiteriana Mackenzie (UPM)
instacron:MACKENZIE
RAM. Revista de Administração Mackenzie, Volume: 21, Issue: 4, Article number: eRAMR200199, Published: 13 JUL 2020
RAM. Revista de Administração Mackenzie
Universidade Presbiteriana Mackenzie (UPM)
instacron:MACKENZIE
RAM. Revista de Administração Mackenzie, Volume: 21, Issue: 4, Article number: eRAMR200199, Published: 13 JUL 2020
Purpose: This article aims to explain the relationships between sales capabilities, which are split into personal selling and sales force management, both from the manager’s point of view, and financial/customer performance in market-oriented firms
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f95f6731c33afd54c730ffdf8058a348
http://old.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1678-69712020000400203
http://old.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1678-69712020000400203
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.