Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Sales Discount"'
Publikováno v:
IJEBD (International Journal of Entrepreneurship and Business Development), Vol 5, Iss 6 (2022)
Purpose: In this study aims to test and analyze Analysis of the Influence of Brand, Service, Image, Sales Promotion Staff, and Sales Discounts on Home Living Product Purchase Decisions at USUPSO Galaxy Mall Surabaya. Design/methodology/approach: I
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7dc7bf26a40f4a53b44f769014675fcc
The purpose of this research was to investigate howaccounts receivable management affected the profitability of Water supply Company in Mogadishu, Somalia. Design, Methodology, and Approach: The study’s primary data was collected through a quantita
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2f2125516ecc2ebafbb24b87ec8f3bc3
Autor:
Uhman, Jiří
This article is generally focused on the problems of the competitive strength and their optimal decisions in the area of strategic directing. I give the space mainly to the basic goals in the dire- cting of the firms, that I consider being a valuatio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______8936::a743009f4c336ab5e14cad66f25317a6
http://hdl.handle.net/11025/17269
http://hdl.handle.net/11025/17269
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.